منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   إعــلانات المــواد الغــذائية (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=96)
-   -   ماكينة تعبئة #الارز و #السكر و #المكرونة النص اوتوماتيك (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=474752)

خلود خالد 03-01-2021 03:43 AM

ماكينة تعبئة #الارز و #السكر و #المكرونة النص اوتوماتيك
 
النهاردة ماسترتك بتقولك ابدامشروع حياتك بالاسعار اللي تناسبك لو لسه هتبدا مشروعك احنا هنساعدك ونكون داعمين ليك اسعارنا لا تقفبل المنافسه جميع الماكينات مطابقة المواصفات و مكونات ايطاليه الصنع
ماسترتك بتقدملك ماكينة تعبئة #الارز و #السكر و #المكرونة النص اوتوماتيك#كل #انواع #البقوليات #والحبوب #النص #اوتوماتيك #ماكينة #التعبئة #الاوفر فى مجال ماكينات التعبئة والتغليف #ارخص #سعرماكينة واعلى عائد ربح الماكينة #النص #اوتوماتيك يعنى تقدر #تبدا #مشروعك باقل تكلفة الأحدث على الإطلاق لتعبئة جميع انواع الحبوب #نصف #الى
للتواصل :
Mob. :- 01005492942
وصفحتنا على الفيس بوك :
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


المدير العام/ م . محمد عبد العليم
مدير تسويق/ خــــــــــــلود خالد


الساعة الآن 08:33 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir