منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   إعـلانات بيـع وشــراء متفـرقة (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=91)
-   -   ماكينه تعبئة اكياس شطه ودقه من ماسترتك للتعبئة والتغلبف (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=446727)

خلود خالد 08-25-2020 04:25 AM

ماكينه تعبئة اكياس شطه ودقه من ماسترتك للتعبئة والتغلبف
 
لان كل الناس بتحب #الكشرى اشهر الاكلات الشعبية فى مصر و طبعا لا غناء معاها عن #كيس #الشطة و #كيس #الدقة ماسترتك بتقدم اقوى ابتكارتها وانجازتها
احدث ما توصلت اليه التكنولوجيا لاصحاب #محلات الكشرى و #المطاعم #تعبئة #اكياس #الشطة و #الدقة الماكينة بجودة عاليه #واسعار #محليه عشان تضمنلك اكله مميزة بطريقة عصريه وتوفرلك لانك تقدر تحتفظ #بالاكياس مدة اطول مش بس كدة الماكينة تقوم #بتعبئة #السوائل #الجرامات فى #اكياس
خليك متابع التكنولوجيا واحدث التصاميم الان وفقط من #ماستر #تك رائدة صناعة #ماكينات #التعبئة #والتغليف #فى #مصر #والشرق #الاوسط
جميع الاجزاء الملامسة للمنتج مصنعه من #الاستنليس .
جميع مكونات الماكينة #صناعة #ايطالى.
فك اللحام مصنوع من خامة صلب k100مطلي تيفلون لضمان خروج منتج عالي الجودة و المظهر.
فوتوسيل الماكينةإيطالي .
#سرعة #الماكينة 1 نزل 25 : 30 كيس / الدقيقة
شاشة تحكم تاتش سكرين ماركة دلتا .
تنك سعة 30 لتر.
#فيديوالماكينة
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
للتواصل :
Tel/fax :- 0244844102
Mob. :- 01005492942
صفحة الفيس بوك
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


email :- [email protected]
المدير العام/ م . محمد عبد العليم
مدير تسويق/ خــــــــــــلود خالد

أبو سهم 08-25-2020 04:26 AM

شكراً جزيلاً موضوع مميز نتمنى منك المزيد عزيزي خلود خالد...

ننتظر جديدكم


الساعة الآن 05:24 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir