منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   للجادات فقط (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=4283)

THE KING 08-11-2008 07:33 PM

للجادات فقط
 
بسم الله الرحمن الرحيم

انا جايب للبنات الجاده فقط وعاوزه تتستر بقى وتتجوز هههههههههههههههه عريس لقطه

من الاخر يعنى مش هتلاقى زيه صدقينى تانى ههههههههههه

المهم تعالوا شوفوا البطاقه الشخصيه بتاعه العريس اللقطه دا ومواصفاته

واللى يعجبها ياريت تقولنا وتسيب مواصفتها وبطاقتها ورقم تليفونها وهو هيتصل بيها ههههههههههههههههههههههه

احم احم اولا البطاقه الشخصيه :

تاريخ الميلاد : 6\8\1977 صغير اوى صح ههههههههههههههههههه

مكان الولاده : الولايات المتحده الامريكيه مفيش احلى من الديموقراطيه

الدراسه او العمل :مهندس معمارى يعنى لقطه بجد يابنات الحقوووووووووا

الوضع الاجتماعى : عازب مستنى العرسه اللى هيتجوزها قصدى العروسه هههههههههههههههه

البرج الفلكى : الاسد شجاع يعنى ههههههههههههههههه

الهوايات : العزف على العود والسباحه ورياضه كمال الاجسام يعنى من الاخر الواد هههههههههه

ويقدر الحياة الزوجية

وطبعا هو باعت الصوره الشخصيه بتاعته عشان تشوفوه وهو واثق انهم هيعجبكوا عنده ثقه بنفسه يالهوى ههههههههههههههههه جامده موت يعنى ههههههههه

اسيبكوا مع الصوره

&

&

&

&

&



&

&

&

&

&

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

معلش اصلوا مستنى الرد ههههههههههههههههههههههههه ه يلا بسرعه

وفى تانى لو عايزين ههههههههههههههههه

منتظره الردود [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]




golden man 04-02-2009 02:49 AM

ههههههههههههههههههه
طب ما حدش فكر فى الموضوع يعنى

Silver 04-03-2009 09:18 AM

والله الموضوع مش ف ايدينا احنا

لو فيه عروسة ماشى

ملاك الروح 04-05-2009 07:54 AM

هههههههههههه

انا عندي ليه عروسه
بس استنوا انتو بس
متكسفوش الراجل عيب عليكوا
ابقو استنوا علشان تشوفوا العروسه ماشي

karmen 04-07-2009 02:24 AM

ههههههههههه
قمور اوى اكيد كل بنات الماجيك هتتخانق عليه

THE KING 05-04-2009 01:13 AM

شكرا على المرور


الساعة الآن 04:18 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir