منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الصـــور ومقاطع الفيديو (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=4)
-   -   ما تيجى نتسلى مع بعض بدل ما احنا قاعدين كدة....!!!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=4113)

THE KING 08-07-2008 10:45 PM

ما تيجى نتسلى مع بعض بدل ما احنا قاعدين كدة....!!!!
 
ازيكو يا جماعة ..... عاملين ايه

المرة دى انا جايبلكو لعبة جاااامدة جدا

بصو معايا

واحد حيحط صورة

و بعدين خمسة يعلقو على الصورة اللى حطها

و رقم ستة يحط صورة جديدة

و باردو خمسة يعلقو عايها

و هكذا

يلا بينا نبدأ

**********

*********

********

*******

******

*****

****

***

**

*


الساعة الآن 04:54 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir