منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   اضحك من قلبك (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   ::::... النــــــــــدالـــه عليــنا حـــق ...:::: (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=3991)

كونان 08-02-2008 06:08 PM

::::... النــــــــــدالـــه عليــنا حـــق ...::::
 
فى غرييييييييييق مش الغريق بتاع اللمبى لا غريق واحد بيغرق وبعدين كان فى واحد معدى المفروض انه هينزل المياه عشان ينقذه هو نزل فعلا بس عمل حاجه تانيه خاااااااااالص
يالا نشوف

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

هيمة فرج 08-03-2008 12:42 AM

ههههههههههههههههههههههههه ه
دا كلام يا راجل

تسلم ايديك على الموضوع

hadeer 08-03-2008 09:18 AM

ههههههههههههههههههه

يعنى الراجل عايزة ينزل عشان ينقذه بلوشى كده

مشكور يا مان تسلم ايديك

Silver 08-04-2008 02:46 PM

اللى يجى منه أحسن منه

والندل ندل طول عمره

golden man 04-02-2009 01:30 AM

هههههههههههههههههههههه
اكيد دى اقل نداله

karmen 04-08-2009 05:06 AM

شوف النداله وصلت لفين طب ما كان ينقذه بالمره وخلاص


الساعة الآن 05:41 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir