منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم حواء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=41)
-   -   الرجل والمراة قبل وبعد الزواج...... (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=2995)

بلابل 06-14-2008 11:06 PM

الرجل والمراة قبل وبعد الزواج......
 
اليوم جبت لكم الـــــــــــــــــزواج وما بعده .......



>قبل الزواج

>

>

هو : يااااه أخيرا الحلم هايتحقق ...

هي : عاوزني أبعد عنك .... ؟؟

هو : لأ.. و إوعي تفكري في كده ..

هي : إنت ... بتحبني ؟؟

هو : أكييييييييييييد ..

هي : طاب عمرك خنتني قبل كده ؟
هو : لأ طبعا .. بتسألي ليه ؟

هي : طيب ممكن تديني بوسة ؟

هو : طبعا.. و على خدك كمان ..

هي : طيب تفتكر إنك ممكن تضربني في يوم من الأيام ؟

هو :لأ طبعا ... انا مش النوع ده من الرجالة ..

هي : ممكن أثق فيك ؟

هو : أيوه...

>

بس

بعد الزواج ....

>


اقرأها من تحت لفوووووق


TORGO 06-15-2008 03:09 AM

كلام جميل ولذيذ..بس الدنيا اتغيرت انهاردة مش ذى ما انت شايفة وحشة كدة

شكرا يابلابل

Silver 06-16-2008 02:30 AM

جامدة أووى يا بلابل

والله العظيم مواضيعك رااايقة

وتقييم الموضوع 5/5

ننتظر جديدك يا مان

بلابل 06-17-2008 11:49 AM

اشكرك اخ [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

بس دة صورة من الزواج الغير متكافئ

وياريت تنزلنا موضوع عن ظروف الزواج فى العصر الحالى اذا تكرمت لنعرف رايك

مشكور اخ [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


تحياتى

nada minnie 06-23-2008 02:27 AM

ههههههههه جميله اوى يا بلابل بس على الله متكنش زى الزوج ده

بلابل 06-29-2008 08:56 AM

شكرا اخ SILVERعلى مرورك العطر

بلابل 06-29-2008 09:00 AM

شكرا [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]على مرورك الجميل

ووعدك انى ان اشاء الله مكنشى ذى الزوج دة

وشكرك على مرورك مرة ثانية

scientist_363 06-29-2008 10:53 PM

ههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههه هه



هههههههههههههه



رايق يا بلابل أنت رايق يا مان

بلابل 06-29-2008 11:20 PM

شكرا على مرورك الجميل [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


الساعة الآن 02:31 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir