منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   العاب الجوال (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=39)
-   -   لعبه fifa 2008 للموبيل (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=2529)

admin 05-18-2008 12:27 AM

لعبه fifa 2008 للموبيل
 
لعبه fifa 2008 للموبيل

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

تعمل على

N81, N81 8Gb, N95, N95 8Gb, N82

بعد التحميل يظهر ملف قوم بالضغط عليه
والحفظ فى اى مجلد بعد الحفظ يظهر ملف مضغوط قو بفك الضغط

يوجد بيه ملفان


Install n-gage before install FIFA-08

kokoahmed 05-18-2008 11:10 AM

شكرا على اللعبة ويارب تمدنا بالعاب الحديدة كمان وكمان

admin 05-19-2008 09:47 PM

ان شاء الله كل جديد فى المنتدي


وانا فى انتظر مجهودك لاحضار المزيد من الالعاب

مراقب قسم الجوال


الساعة الآن 04:21 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir