![]() |
ادخل واكتب عيد ميلادك
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] كلنا متفقين إن كلنا هنا أصحاب . .. وعشان كده أنا فكرت إن كلنا ندخل نكتب أعياد ميلادنا عشان نقدر نتابع بعض ونهني بعض ... عشان ماحدش مننا يقضي عيد ميلاده لوحده 20/1/1990 |
طبعا دة يوم دخل التايخ يوم مولدى والموافق 1989\5\25 |
اسعد يوم عرفتوا فى حياتى واكيد انتواكمان
29 \ 8 \ 1989 |
2 يناير
ان شاء الله |
15/11/1988 وكل سنة وانتم طيبين جميعا وعقبال 100 سنة تعيشوا في صحة وهنا
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
7_1_1990
thx علي الموضوع |
اكيد كل الناس عارفة
علشان ده يوم اجازة ريمية للشعب المصرى ههههههههههه 11\12\1988 |
شكرا على تفاعلكم مع الموضوع
|
27/3/1993
وكل سنة وانتم طيبين جميعا وعقبال 100 سنة تعيشوا في صحة وهنا |
6/6/1993
الموضوع كتيير حلو |
| الساعة الآن 01:56 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir