منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   إعــلانــات الكمبيـوتر والإنتـرنت (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=117)
-   -   3 اجهزة بنتيم 4 وشاشتين 17 ال جى وديل بيع لوط واحد لتغيير ال (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=24319)

أبو مشاري 12-12-2010 10:57 AM

3 اجهزة بنتيم 4 وشاشتين 17 ال جى وديل بيع لوط واحد لتغيير ال
 
3 اجهزة بنتيم 4 مازرز اسوس وجيجا بيت وام اس اى وسى دى ودى فى دى 2 هارد 160 وهارد 30 بجانب 2 شاشة 17 ال جى وديل اسود حالة ممتازة البيع للكل لظروف النقل للسكن الاجهزة بالهرم الطالبية بجوار الدائرى للمحلات والسيبر والاتصال قبل التاسعة مساء منعا للاحراج والسعر نهائى لا تجزئة ولا فصال شكرا0101920744


الساعة الآن 02:37 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir