منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   إعــلانــات الكمبيـوتر والإنتـرنت (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=117)
-   -   اجهزه ديل 3000 على 2 ميجا كاش (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=24316)

أبو مشاري 12-12-2010 10:40 AM

اجهزه ديل 3000 على 2 ميجا كاش
 
الجهاز ديل اورجنال البروسيسور 3000 على 2 ميجا كاش رامات 1 جيجا DDR2 الهارد 500 جيجاوزيرو لم يوضع فى الجهاز ويمكن البيع بدونه DVDوعليه ضمان كمان 0109184344 0142077014 0188334000 سهر الجهاز بهارد 500 جيجا 750 جنيه وبهارد 80 جيجا 599 جنيه[email protected]
0142077014


الساعة الآن 11:42 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir