منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   إعــلانات الهواتف والاتصلات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=116)
-   -   d980 samsung 2 sim (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=24264)

نوااف 12-11-2010 08:09 AM

d980 samsung 2 sim
 
شاريه الخميس اللى فات من راية الدقى ب 1500 ومحتاج فلوس وعايز ابيعه ب 1100 بلزقة الشاشة وبجراب و 2 بطارية وبيشغل خطين والشاحن والهاند فرى وطبعا الفاتورة والضمان وكمان شنطة راية والاتصال على 0195825858 للجادين فقط وبدزن فصال ولا ينظر للايميلاتنسيت اقولكو انه تاتش والكاميرا جميلة 5 ميجا بيكسل بفلاش زينون وصوته عالى والشبكة قوية

0195825858
[email protected]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


الساعة الآن 05:21 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir