منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   إعــلانات الهواتف والاتصلات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=116)
-   -   Moto silver l7 (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=24261)

نوااف 12-11-2010 08:02 AM

Moto silver l7
 
جهاز بحاله ممتازه استعمال حريمى بدون اى خدوش او تجاريح معاه الشاحن الاصلى وكارت واحد جيجا
رقم الموبايل0109165046
البريد الالكتروني[email protected]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


الساعة الآن 11:49 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir