منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   دنيا الجوال (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=25)
-   -   احدث عروض فودافون المميزه (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=2307)

kokoahmed 04-20-2008 10:41 AM

احدث عروض فودافون المميزه
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
بدايه من اليوم الجمعه الموافق 18 ابريل فى تمام الساعه 12 صباحا
بدء عرض فودافون المميز لكروت الشحن
لكل انظمه الكروت
بدايه من الان يمكنهم التمتع بالعرض الحالى لكروت الشحن
كل كارت يتم شحنه بدايه من فئه 25& 50 &100& 200
هتلاقى فيه رصيد 50 % زياده
يعنى كارت 25 = 37.5 رصيد
كارت 50 = 75 رصيد
كارت 100 = 150 رصيد
كارت 200 = 250 رصيد
او الشحن على الطاير او فودافون كاش
الرصيد الزياده ده يتم استخدامه فقط فى المكالمات لاى محمول داخل مصر او للرسائل القصيره SMS

العميل لازم يتكلم على 5050 علشان يشترك في العرض، المكالمة تكلفتها 30 قرش للمكالمه.
في خلال ساعتين على الأكثر من مكالمة 5050 ستصل العميل رسالة تأكيد لنجاح اشتراكه في العرض.
مع كل شحنه العميل هينزله 50% من قيمة الكارت المشحون(سواء عن طريق كروت الشحن أو الشحن علي الطايرأو فودافون كاش) بالجنيه ، القيمة دي هيقدر يستخدمها لأي محمول في مصر.
العميل هيقدر يستخدم القيمه المجانية في المكالمات أو الرسائل القصيره فقط.
القيمه المجانية سوف تنتهي صلاحيتها بعد 30 يوم من تاريخ شحن الكارت.
للعميل الحق في الاستفادة طول مدة العرض من ال50% علي 10 شحنات فقط ،سواء عن طريق كروت الشحن أو الشحن علي الطاير،يعني مجموع المرات اللي هيستفيد العميل من العرض فيها هو 10 شحنات فقط لآ غير.
كمان لازم يوصل رصيدك ل 10 جنيه او اقل لبدايه الاستفاده من الرصيد المجانى
العرض ده ساري لفتره محدوده.


الساعة الآن 07:47 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir