منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الابداعات الفنيه للاعضاء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=45)
-   -   ماتنسيش (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=22585)

مكسل اكتب اسم 08-26-2010 03:47 PM

ماتنسيش
 
إوعى تنسى وإنتى ماشيه .. ليكى عندى أى ذكرى
ضاع معاكى حلم عمرى.. مـات بحبك فيا بكره

زودى الجرح اللى بيا .. خلى قلبى يكرهك
يمكن أقدر أنسى حبك .. ولا أبطل أندهك

وماتنسيــــــــــــــــــ ــــش
حد قال عايش عشانك .. جه زمانك .. قال هينسى اللى كان
قلب حبك طول حياته .. وباع حياته .. وكان بيحلم بالأمان

وماتنسيــــــــــــــــــ ــــش
اللى سلم ليكى أمره .. ويا عمره .. ولسه هيسلم كمان
والمُفاجأه جاتلُه فجأه .. إن حُبه .. كان يادوب غلطة لسان


الوداع كان إختيارك والموافقه أهى خديها
والنهايه جت قرارك وإنتى قولتى هتكتبيها
يبقى مستنيه إيــــــــه ؟ ولا ليه بتأجليــها؟
ولا يعنى لسه حاجه فيا عاوزه تكسريــها؟


وماتنسيــــــــــــــــــ ــــش
حد قال عايش عشانك .. جه زمانك .. قال هينسى اللى كان
قلب حبك طول حياته .. وباع حياته .. وكان بيحلم بالأمان

وماتنسيــــــــــــــــــ ــــش
اللى سلم ليكى أمره .. ويا عمره .. ولسه هيسلم كمان
والمُفاجأه جاتلُه فجأه .. إن حُبه .. كان يادوب غلطة لسان

اسعدتني ضحكتها 11-27-2010 09:37 PM

راح تكوووووووون الطامة الكبرى


يسلموووووووو يعطيك العافيه


الساعة الآن 12:42 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir