![]() |
Members Cafe
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] انا بقترح عمل قسم يبقى اسمه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وده يكون للتواصل بين الاعضاء يعنى انا شايفه ان مفيش قسم بيضم كل التوبيكات الخاصه بالاعضاء وده قسم هيكون للتوبيكات زى قول اللى فى بالك والحاجات دى لانى بدور عليها ومش عارفه المفروض تكون فين كمان القسم ده ممكن يكون فيه اى توبيك مش ليه مكان فى اى قسم تانى يا رب فكرتى تكون وصلت والسلام ختام @};- تقبلوا تحياتى |
هى فكره
بس قسمه الاقسام مش شئ كويس وبعدين قسم الصحبه والمناسبات معمول لكده خاص بكل شئ للاعضاء فرح او حزن بالنسبه للمواضيع الى مش ليها قسم القسم العام موجود وشكر على اقتراح |
| الساعة الآن 07:07 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir