![]() |
وداعا لملعقة الشاي !!
عليهم اختراعات . [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] . [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
صحيح
عليهم اختراعات بعد كده هيطلعو طبق بملعقه وشوكه وسكينه معادش غير كده |
ما هم بيعملوها دلوقتى أستنوا بس بكرا يطييروا من غير طيارة ويطلعوا القمر
|
ههههههههههههههه
ما يعمول شئ يخلينا نشرب الشاى بدل ما نستخدم ايدينا |
| الساعة الآن 11:18 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir