منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الصـــور ومقاطع الفيديو (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=4)
-   -   وداعا لملعقة الشاي !! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=22074)

MAGIC7 08-07-2010 11:41 AM

وداعا لملعقة الشاي !!
 
عليهم اختراعات


. [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



. [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


البسمه الخجوله 08-07-2010 10:19 PM

صحيح
عليهم اختراعات
بعد كده
هيطلعو طبق بملعقه وشوكه وسكينه
معادش غير كده

MAGIC7 08-08-2010 02:07 AM

ما هم بيعملوها دلوقتى أستنوا بس بكرا يطييروا من غير طيارة ويطلعوا القمر

admin 08-10-2010 06:03 AM

ههههههههههههههه


ما يعمول شئ يخلينا نشرب الشاى بدل ما نستخدم ايدينا


الساعة الآن 11:18 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir