منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   ماتستغربش انا مابهربش كل الحكايه ان انا فكرت لقتنى وصلت لحل (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=21234)

admin 06-19-2010 09:35 AM

ماتستغربش انا مابهربش كل الحكايه ان انا فكرت لقتنى وصلت لحل
 
ماتستغربش انا مابهربش كل الحكايه ان انا فكرت لقتنى وصلت لحل
وقلت هيحصل ايه لو اتغيرت
ماتستغربش انا مابهربش كل الحكايه ان انا فكرت لقتنى وصلت لحل
وقلت هيحصل ايه لو اتغيرت

مجاش ابدا فى تفكيرك اعيش يا حبيبى من غيرك واعود نفسى على بعدك وعلى اللى انا فيه
طب اثبتلك ادينى معاك ومش حاسه بحنين لهواك وعايشه حياتى من بعدك واعمل ايه

ماتستغربش انا مابهربش كل الحكايه ان انا فكرت لقتنى وصلت لحل
وقلت هيحصل ايه لو اتغيرت
ماتستغربش انا مابهربش كل الحكايه ان انا فكرت لقتنى وصلت لحل
وقلت هيحصل ايه لو اتغيرت

ماتتصورش وماتفكرش ان احنا نرجع تانى لبعض ده لما بعدت انا اتاكدت انا اد ايه ريحنى البعد
ماتتصورش وماتفكرش ان احنا نرجع تانى لبعض ده لما بعدت انا اتاكدت انا اد ايه ريحنى البعد

مجاش ابدا فى تفكيرك اعيش يا حبيبى من غيرك واعود نفسى على بعدك وعلى اللى انا فيه
طب اثبتلك ادينى معاك ومش حاسه بحنين لهواك وعايشه حياتى من بعدك واعمل ايه

bosbos love 06-21-2010 07:49 PM

ماتتصورش وماتفكرش ان احنا نرجع تانى لبعض ده لما بعدت انا اتاكدت انا اد ايه ريحنى البعد

مجاش ابدا فى تفكيرك اعيش يا حبيبى من غيرك واعود نفسى على بعدك وعلى اللى انا فيه
طب اثبتلك ادينى معاك ومش حاسه بحنين لهواك وعايشه حياتى من بعدك واعمل ايه

admin 06-22-2010 03:43 AM

شكرا على الرد والمرور نورتى

lost love 07-11-2010 04:34 AM

مجاش ابدا فى تفكيرك اعيش يا حبيبى من غيرك واعود نفسى على بعدك وعلى اللى انا فيه
طب اثبتلك ادينى معاك ومش حاسه بحنين لهواك وعايشه حياتى من بعدك واعمل ايه


الساعة الآن 09:10 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir