منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   لوحسيت انك مظلوم؟؟؟؟؟؟؟ (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=20856)

lost love 05-01-2010 08:10 AM

لوحسيت انك مظلوم؟؟؟؟؟؟؟
 
تعمل ايه؟!

لو حسيت أنك مظلوم؟!



تعمل ايه؟!


لو اللي ظلمك حبيبك؟!


ياترا>>تسيب نفسك تموت من الزعل


ولا >>تيأس من الحياه وتعيش ميت !


ولا >>تحاول ترضي بالواقع وتستلم


لو مش قادر علي حاجه من دول :

V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V

هتلاقى الحل معايا هنا

V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V

















أنسي الدنيا ومزمز ميرند

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ايلول 05-01-2010 09:39 AM

هههههههههههههههههههههههه

انا فكرت ان انتى هتعطينا حل للزعل

تقومى تجيبلنا ميرندا

مقبوله منك بس هاتيها حجم عائلى علشان كل واحد ياخد بق


lost love 05-01-2010 09:44 AM

ههههههههههههه

مش لما احله لنفسويتى الاول

وبعدين حجم عائلى ليه

احنا نجيبلنا كام صندوق صاروخ كمان

لكا واحد ضاروخ لوحده

admin 05-02-2010 06:31 AM

هههههههههههههههههههههههه


ايه ياعم الروقنا ده

lost love 05-02-2010 06:46 AM

ههههههههه

من بعض ماعندكم

يعنى يبقى ادمن رايق واحنا زعلانين مثلا

ahmed.dodo 05-03-2010 12:58 AM

هههههههههههههههههه
بعد ده كله ميرند

lost love 05-03-2010 01:38 AM

اوبسسسسسسس شكلك مش بتحبها

طيب تمشى معاك سفن

golden man 05-03-2010 04:09 AM

يا لذيذ يا رايق

lost love 05-03-2010 05:10 AM

دانت اللى رايق والله


الساعة الآن 05:14 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir