![]() |
لوحسيت انك مظلوم؟؟؟؟؟؟؟
تعمل ايه؟!
لو حسيت أنك مظلوم؟! تعمل ايه؟! لو اللي ظلمك حبيبك؟! ياترا>>تسيب نفسك تموت من الزعل ولا >>تيأس من الحياه وتعيش ميت ! ولا >>تحاول ترضي بالواقع وتستلم لو مش قادر علي حاجه من دول : V V V V V V V V V V V V V V V V V V هتلاقى الحل معايا هنا V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V V أنسي الدنيا ومزمز ميرند [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
هههههههههههههههههههههههه انا فكرت ان انتى هتعطينا حل للزعل تقومى تجيبلنا ميرندا مقبوله منك بس هاتيها حجم عائلى علشان كل واحد ياخد بق |
ههههههههههههه
مش لما احله لنفسويتى الاول وبعدين حجم عائلى ليه احنا نجيبلنا كام صندوق صاروخ كمان لكا واحد ضاروخ لوحده |
هههههههههههههههههههههههه
ايه ياعم الروقنا ده |
ههههههههه
من بعض ماعندكم يعنى يبقى ادمن رايق واحنا زعلانين مثلا |
هههههههههههههههههه بعد ده كله ميرند |
اوبسسسسسسس شكلك مش بتحبها
طيب تمشى معاك سفن |
يا لذيذ يا رايق
|
دانت اللى رايق والله
|
| الساعة الآن 05:14 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir