منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الصـــور ومقاطع الفيديو (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=4)
-   -   تعالى وشوف نفسك من سكان الأرض ولا لأ ؟! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=2064)

Silver 04-06-2008 08:43 PM

تعالى وشوف نفسك من سكان الأرض ولا لأ ؟!
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

شوف نفسك فى الصورة الآتية

واعرف اذا كنت من سكان الأرض ولا لأ ؟!؟!

شوفوا الصورة كده ......

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
ياترى أنت من سكان الأرض

كل واحد يقولى لقى نفسه فين

تقبلوا خالص تحياتى

:36_9_2:

THE KING 04-14-2008 07:44 PM

مشكوووووووووووووووووووووو ووووووور

Silver 06-25-2008 12:34 AM

شاكر ليكم على الرد والمرور

THE KING 06-25-2008 09:21 PM

ممكن اكون سعيد

karmen 09-01-2009 01:33 PM

أنا ممكن أكون
8 واثق
أو 40 عنيد
ميرسي يا رامي عالموضوع
الحمد لله أنا من سكان الأرض

البرنس الوحدانى 09-01-2009 01:48 PM

أنا ممكن اكون 32

وحيد

تسلم على الموضوع

THE BOSS 09-01-2009 04:43 PM

بصراحة ومن غير كدب

ممكن اكون 42

karmen 09-02-2009 03:47 AM

واو يا بوس
انت شجاع أوى على فكره
انك تقول على نفسك خبيث دى شجاعه منك

البرنس الوحدانى 09-02-2009 04:25 AM

اده يا بووس انت خبيث؟

دنا صاحبك وعمرك ما قلتلى المعلومة دى

شجاعة ايه يا كارمن حرام عليكى
الخبث ده حاجة وحشة اوى

karmen 09-02-2009 04:31 AM

طبعا يا علي حاجه وحشه وعشان كده يبقى شجاعه منه انه يقول على نفسه كده
لأنه كان ممكن يخبي ومحدش كان هيعرف


الساعة الآن 11:48 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir