منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي العاب اونلاين (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=14)
-   -   حل مشكله تكرر التحميل فى لعبه فارم فيل Farmville (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=20603)

admin 04-17-2010 09:55 AM

حل مشكله تكرر التحميل فى لعبه فارم فيل Farmville
 
حل مشكله تكرر التحميل فى لعبه فارم فيل Farmville


فى حاجة يا بيشوى لما باجى العب برنامج الداونلود مانجر بيفضل يفتح صفحات كتير جدا عشان يحمل الموسيقى مش عارفة دة عيب من اللعبة ولا من عندى طالما بتلعبها هل بتعمل كدة عندك




[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


الحكاية دى كانت بتحصل معايا فى الاول
والحل اهو
فى IDM
ضيفى المواقع للقائمة اللى فى الصورة

كود PHP:

static.farmville.com


apps.facebook.com/onthefarm


static-facebook.farmville.com


*.farmville.com


farmville.zynga.com



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


ولاتنسى اضافه مسافه بين كل سطر

lost love 04-17-2010 10:02 AM

تسلم ايدك

RoOoSe 11-25-2010 06:00 PM

السلام عليكم ..

بعد التحية ..

ممكن مساعدة أنا عملت نفس الطريقة الموضحه بالصور

للكن للاسف ما فتحة اللعبة عندي

ادا في حل ثاني ممكن تساعدوني فيه


مع تحياتي ...

mafia1 04-11-2011 04:54 AM

الله يعطيك العافية

bashar.vip 05-26-2011 03:50 AM

مشكووووووووور الغالي

بلاك سنتر 06-24-2011 08:12 AM

تسلم ايدك يغالى


الساعة الآن 08:52 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir