![]() |
حل مشكله تكرر التحميل فى لعبه فارم فيل Farmville
حل مشكله تكرر التحميل فى لعبه فارم فيل Farmville فى حاجة يا بيشوى لما باجى العب برنامج الداونلود مانجر بيفضل يفتح صفحات كتير جدا عشان يحمل الموسيقى مش عارفة دة عيب من اللعبة ولا من عندى طالما بتلعبها هل بتعمل كدة عندك [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] الحكاية دى كانت بتحصل معايا فى الاول والحل اهو فى IDM ضيفى المواقع للقائمة اللى فى الصورة كود PHP: static.farmville.com apps.facebook.com/onthefarm static-facebook.farmville.com *.farmville.com farmville.zynga.com |
تسلم ايدك
|
السلام عليكم ..
بعد التحية .. ممكن مساعدة أنا عملت نفس الطريقة الموضحه بالصور للكن للاسف ما فتحة اللعبة عندي ادا في حل ثاني ممكن تساعدوني فيه مع تحياتي ... |
الله يعطيك العافية
|
مشكووووووووور الغالي
|
تسلم ايدك يغالى
|
| الساعة الآن 06:41 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir