منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   واحد شاي (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=20202)

beckham 03-28-2010 09:31 PM

واحد شاي
 
عب جيوبه من الافراح وطاح في الحزن بالضحكه وجلجل صوته قال يا جراح اديني قفلك السكه
مهوش فاضي يضيع وقت علي الماضي عرف ان اللي راح مش جاي قعد يشربله واحد شاي و روق باله و بحاله صبح راضي
رسم علي وشه بالالوان ورفع يافطه للاحزان كتب فيها انا الفرحان
مهوش شاغل دماغه بهم غلب حزنه بخفت دم خسر دمعه طلع كسبان
ليه بتسيب الحزن في قلبك ياخد حته حاول تاني ودور و انت تلاقي السكه في الامكان تغلب حزنك مهما كان بس اعمل زيه و دوب حزنك جوه الضحكه
مهوش فاضي يضيع وقت علي الماضي عرف ان اللي راح مش جاي قعد يشربله واحد شاي و روق باله و بحاله صبح راضي

eltohamy 03-28-2010 10:33 PM

تسلم ايدك


فى انتظر المزيد

admin 03-30-2010 06:19 AM

مهوش فاضي يضيع وقت علي الماضي عرف ان اللي راح مش جاي قعد يشربله واحد شاي و روق باله و بحاله صبح راضي

beckham 04-02-2010 08:27 PM

شكرا ليك تهامي باشا علي مرورك
ميرسي ليك ادمن كتير علي مرورك
يا رب تكون الاغنية عجبتكم

لمحه حب 04-02-2010 08:30 PM

الاغنيه كلامها روعه يعطيك العافيه ديمن مميز

beckham 04-02-2010 11:27 PM

ربنا يخليك يا قمر تسلم ايدك علي الرد
يا رب تكون الاغنية عجبتك

طائر الحب الحزين 04-17-2010 01:51 AM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

beckham 04-23-2010 08:20 PM

شكرا ليك طائر علي مرورك يا رب تكون الكلمات عجبتك


الساعة الآن 05:53 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir