منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي البرامج العامه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=9)
-   -   أتقن الانجليزية في اسبـــوع واحد بأقل 10 ايام (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=19677)

ahmed_yasser190 03-06-2010 07:59 AM

أتقن الانجليزية في اسبـــوع واحد
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

اتقن الانجليزية في اسبوع

برنامج يعلمك على القواعد و الضمائر وتكوين الجملة وتكوين السؤال

وحجمه صغير جدا بالنسبة الى فائدته

وهو بمثابة المدرس

في الحقيقة انا استعملت هذا البرنامج واستفدت منه كثيرا
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
مش عايز اكتر من كلمه شكرااااا

^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^

ahmed_yasser190 03-06-2010 08:00 AM

مش عايز اكتر من كلمه شكرااااا

ahmed_yasser190 03-06-2010 08:26 AM

فين الردودددددددددددددددددددد ددددددددددددددد

dr.troy 03-06-2010 12:13 PM

مشكور
 
مشكور اخى على الجهد وجارى تحميل البرنامج

ahmed_yasser190 03-06-2010 11:30 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr.troy (المشاركة 132260)
مشكور اخى على الجهد وجارى تحميل البرنامج

شكرا اخى على مرورك

ahmed rabat 03-09-2010 01:38 AM

والله لو فضلت اشكر مش هعرف اديك حققك من الشكر

مشكوووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووور


الساعة الآن 07:48 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir