منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   تحت الياسمينة (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=19456)

beckham 02-26-2010 12:37 PM

تحت الياسمينة
 
تحت الياسمينة في الليل

نسمة والورد محاديني

تحت الياسمينة في الليل

نسمة والورد محاديني

الأغصان عليا تميل

تمسحلي في دمعة عيني

الأغصان عليا تميل

تمسحلي في دمعة عيني

تحت الياسمينة إتكيت

عدلت العود وغنيت

وتناثر دمعي وبكيت

تفكرتك كيف كنت تجيني

وتناثر دمعي وبكيت

تفكرتك كيف كنت تجيني

تحت الياسمينة في الليل

نسمة والورد محاديني

تحت الياسمينة في الليل

نسمة والورد محاديني

الأغصان عليا تميل

تمسحلي في دمعة عيني

الأغصان عليا تميل

تمسحلي في دمعة عيني

جنينة مزينها النوار

فاحت من ريحت الأزهار

تفكرتك شعلت النار

عملت لهليبة في قليبي

تفكرتك شعلت النار

عملت لهليبة في قليبي

تحت الياسمينة في الليل

نسمة والورد محاديني

تحت الياسمينة في الليل

نسمة والورد محاديني

الأغصان عليا تميل

تمسحلي في دمعة عيني

وووه وووه وووه

وووه وووه وووه

وووه وووه وووه

lost love 02-28-2010 01:54 AM

الأغصان عليا تميل

تمسحلي في دمعة عيني

جنينة مزينها النوار

فاحت من ريحت الأزهار


الفرعون العاشق 03-03-2010 08:57 PM

جامد يا بيكهام

beckham 03-03-2010 09:16 PM

ميرسي ليكي لوست علي مرورك يا قمر
شكرا ليك حبيبي فرعون علي مرورك
يا رب تكون الكلمات عجبتكم

yousef eldeep 03-04-2010 02:45 AM

تسلم ايدك يااحمد
تقبل مني مروري

beckham 03-05-2010 09:12 AM

ميرسي لك يوسف حبيبي علي مرورك

admin 03-05-2010 09:26 AM

تسلم ايدك

beckham 03-05-2010 09:38 AM

ميرسي لك اسامة علي مرورك


الساعة الآن 09:51 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir