منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي العاب اونلاين (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=14)
-   -   مسابقة النسخة العربية لسيلك روود أنلاين (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=18968)

hossamthabet 02-14-2010 02:49 AM

مسابقة النسخة العربية لسيلك روود أنلاين
 
السلامعليكم ورحمة الله وبركاته,,
أنا عضو جديد علي هذا المنتدي الجميل الذيأثرت أن أخصه بموضوعي الحصري وهو أولا: سيلك روود بقت باللغة العربي
ودهممكن يكون في ناس كتير عارفاه بس...
ثانيا: سيلك عاملة إيفينت جديدبمناسبة صدور النسخة العربية
وهقولكو الإيفينت عبارة عن إيه واللي ممكنتكسب فيه لاب توب أو نانو أي بود أو 20000زيادة في الSP أو 10000 والموضوعمنقسم لقسمين:
1-
بالنسبة للناس اللي عندها أكونتات فعلا:-
اللي يشحن 50 سيلك ياخد 2كوبون
اللي يشحن100سيلك ياخد3كوبونات
اللي يشحن 300سيلك ياخد5 كوبونات
اللي يشحن500سيلك ياخد10كوبونات
بس لازم تاخدعلي الأقل10كوبونات عشان تخش السحب
2-
أما بالنسبة للناس اللي هتعملأكونتات جديدة:-
فمن يوم 2/2/2010 وحتي يوم2/3/2010 اللي هيكسب هوه الليهيوصل لليفل 40 فما فوق هيتعمل قرعة للفائزين
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
http://www.silkroadonline.net
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

admin 03-21-2010 05:00 AM

منور الماجيك يغالى


الساعة الآن 10:45 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir