![]() |
مسابقة النسخة العربية لسيلك روود أنلاين
السلامعليكم ورحمة الله وبركاته,,
أنا عضو جديد علي هذا المنتدي الجميل الذيأثرت أن أخصه بموضوعي الحصري وهو أولا: سيلك روود بقت باللغة العربي ودهممكن يكون في ناس كتير عارفاه بس... ثانيا: سيلك عاملة إيفينت جديدبمناسبة صدور النسخة العربية وهقولكو الإيفينت عبارة عن إيه واللي ممكنتكسب فيه لاب توب أو نانو أي بود أو 20000زيادة في الSP أو 10000 والموضوعمنقسم لقسمين: 1-بالنسبة للناس اللي عندها أكونتات فعلا:- اللي يشحن 50 سيلك ياخد 2كوبون اللي يشحن100سيلك ياخد3كوبونات اللي يشحن 300سيلك ياخد5 كوبونات اللي يشحن500سيلك ياخد10كوبونات بس لازم تاخدعلي الأقل10كوبونات عشان تخش السحب 2-أما بالنسبة للناس اللي هتعملأكونتات جديدة:- فمن يوم 2/2/2010 وحتي يوم2/3/2010 اللي هيكسب هوه الليهيوصل لليفل 40 فما فوق هيتعمل قرعة للفائزين [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] http://www.silkroadonline.net [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
منور الماجيك يغالى
|
| الساعة الآن 10:45 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir