منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   لعبة الحياة لعبة (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=18959)

ahmed.dodo 02-13-2010 01:04 PM

لعبة الحياة لعبة
 
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
لعبة الحياة لعبة يلعبو بيها
ولما يزهقو منها يرموها وهى دى لعبتى
انا عشت معاكم سنين ومرت عليا

مبقتشى شايف غير الدموع فى عنيا

وانا زى منا يزمان
انسان بيتمنى الرجوع

من غير الم من غير دموع

واحنا زى محنا

الدنيا مهما هتجرحنا
هنفضل زى محنا

عايشين تايهين

الدنيا بترجع بينا

وسنين بتعدى علينا
واحنا زى محنا
بقى كل شئ بيجرحنا
ولسة زى محنا

lost love 02-15-2010 11:23 AM

انا عشت معاكم سنين ومرت عليا

مبقتشى شايف غير الدموع فى عنيا

وانا زى منا يزمان
انسان بيتمنى الرجوع


الله عليك يادودوكلام فعلايستحق التقدير
شكرا عليه

flyer 02-15-2010 11:52 AM

جامد يا دودو تسلم يا معلم


الساعة الآن 08:33 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir