![]() |
لعبة الحياة لعبة
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] لعبة الحياة لعبة يلعبو بيها ولما يزهقو منها يرموها وهى دى لعبتى انا عشت معاكم سنين ومرت عليا مبقتشى شايف غير الدموع فى عنيا وانا زى منا يزمان انسان بيتمنى الرجوع من غير الم من غير دموع واحنا زى محنا الدنيا مهما هتجرحنا هنفضل زى محنا عايشين تايهين الدنيا بترجع بينا وسنين بتعدى علينا واحنا زى محنا بقى كل شئ بيجرحنا ولسة زى محنا |
انا عشت معاكم سنين ومرت عليا
مبقتشى شايف غير الدموع فى عنيا وانا زى منا يزمان انسان بيتمنى الرجوع الله عليك يادودوكلام فعلايستحق التقدير شكرا عليه |
جامد يا دودو تسلم يا معلم
|
| الساعة الآن 08:33 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir