منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   شمس المغيب (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=18788)

beckham 02-03-2010 09:01 PM

شمس المغيب
 
وانا ويا شمس المغيب باغيب وانتى بتشرقى

بتكدب الحقايق فى العالم الغريب وانتى بتصدقى

بحبك وحبك شهادة ميلاد

عيونك شواطى الأمل والميعاد

ولما تهز الرياح فى نخيلك

وتدمى الجراح مواويلك

ميدبلش ضيك

ميخلصش زيت قنديلك

يغيب ياما قمرك

وتشرقى تانى فى ليلك

وانا ويا شمس المغيب باغيب وانتى بتشرقى

بتكدب الحقايق فى العالم الغريب وانتى بتصدقى

وانا حرف تايه فى اسمك

لون صغير فى رسمك

وانا خيط فى شمسك فى همسك

فى بكرة اللى جاى قريب

وانا ويا شمس المغيب باغيب وانتى بتشرقى

بتكدب الحقايق فى العالم الغريب وانتى بتصدقى

يابلادى

يابلادى

يابلادى

ahmed.dodo 02-05-2010 10:12 PM

يعطيك العافيه[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
تسلم ايديك

beckham 02-06-2010 05:11 AM

شكرا لك دودو علي مرورك


الساعة الآن 05:11 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir