منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   يا طير (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=18786)

beckham 02-03-2010 08:58 PM

يا طير
 
ياطير يامحني الجناح والريش

مين علمك تبكي ولاتغنيش

دانا لو أغني الدنيا ماتساعنيش

بس الغنا ياخسارة ماطاوعنيش

دي الغنوة في قلبي والقلب متعبي

أصل الزمان مال بي والريح بتلعب بي

ده زماني لما رماني .. رماني .. رماني مانصفنيش

و أغني ليه وزماني زماني ما سعدنيش

والفرحة بتواعد ولا توفيش

والليل بيطويني والآه على لساني

والحزن يخاويني ولا ليلة ينساني

ده زماني لما رماني .. رماني .. رماني مانصفنيش

ahmed.dodo 02-05-2010 10:13 PM

يعطيك العافيه[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
تسلم ايديك

beckham 02-06-2010 05:12 AM

شكرا لك دودو علي مرورك


الساعة الآن 03:10 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir