![]() |
يا طير
ياطير يامحني الجناح والريش مين علمك تبكي ولاتغنيش دانا لو أغني الدنيا ماتساعنيش بس الغنا ياخسارة ماطاوعنيش دي الغنوة في قلبي والقلب متعبي أصل الزمان مال بي والريح بتلعب بي ده زماني لما رماني .. رماني .. رماني مانصفنيش و أغني ليه وزماني زماني ما سعدنيش والفرحة بتواعد ولا توفيش والليل بيطويني والآه على لساني والحزن يخاويني ولا ليلة ينساني ده زماني لما رماني .. رماني .. رماني مانصفنيش |
يعطيك العافيه[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] تسلم ايديك |
شكرا لك دودو علي مرورك |
| الساعة الآن 01:26 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir