منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   مزامير (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=18785)

beckham 02-03-2010 08:57 PM

مزامير
 
يا نجوم الليل يا عيون سهرانه

يا قلوب قناديل دافية وعطشانه

الصبر سبيل فرحنا تساهيل

الدنيا قليل تضحك ويانا

قلبي مزامير بتغني يا خال

والحب ده طير في الهوا رحال

دانا واد خيال عاشق الترحال

على د الحال لكن ميال

مواعيد مواعيد كله بميعاد

فرقنا موت ولقانا ميلاد

قلبي يا غريب الخطوة نصيب

والفرح قريب يا نغم ولاد

ahmed.dodo 02-05-2010 10:14 PM

يعطيك العافيه[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
تسلم ايديك

beckham 02-06-2010 05:13 AM

شكرا لك دودو علي مرورك


الساعة الآن 03:39 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir