منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   شيكولاتـة (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=18783)

beckham 02-03-2010 08:54 PM

شيكولاتـة
 
دة حبيبى لون الشيكولاتة اسمر سمار دمة شرباتة

حبيبى حبيبى دمة خفيف شرباتـــــــــــــــة

***

ياام العيون ليلتك شموع طاهرة وشجية زى الدموع

لو يزرعوكى بس فى سمايا لسهر واغنى على هوايا

حبيبى حبيبى دمة خفيف شرباتـــــــــــــــة

****

صوتك عجيب بيقولى عيش وتبعترينى ماتلمنيش

يا احلى منى بكتير ياالاسمر الشفة وردى والخد عنبر

حبيبى حبيبى دمة خفيف شرباتـــــــــــــــة

***

احلى الكلام ب احلى صوت حتى سكوتك حبيتة موت

السمرة نيلك والخفة من اللة يامالى قلبى خضرة وضلى

حبيبى حبيبى دمة خفيف شرباتـــــــــــــــة

admin 02-04-2010 05:40 AM

مشكور على الكلمات

beckham 02-05-2010 03:35 AM

ميرسي علي مرورك يا ادمنا يا غالي
يا رب تكون عجبتك الكلمات

ahmed.dodo 02-05-2010 10:06 AM

يعطيك العافيه[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
تسلم ايديك

beckham 02-05-2010 08:19 PM

ميرسي دودو
يا رب يكون عجبك الموضوع


الساعة الآن 08:12 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir