منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   عشئك ندا (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=18779)

beckham 02-03-2010 08:46 PM

عشئك ندا
 
عشئك ندا فاق المدا

يا فجر عمرى اللى ابتدى يا ضى لعيون ابتدى

عشئك ندا فاق المدا

يا نجمه طله من الفضا يا غنوة القلب انشدا

رحال انا من كام سنه فى بحور عنيكى المزروعين بالسوسنه

يا ضحكة العمر الحزين يا حنينه

زارع سنينك ألف غنوه و ألف صوت

يا زارعه ليلى وسط صمت الكون غنا

غنى بشوقك ليا غناويكى غناويا

غناويكى خطاويا و الغنوه خطوه و طريق


عشئك ندا فاق المدا

يا فجر عمرى اللى ابتدى يا ضى لعيون ابتدى

عشئك ندا فاق المدا

يا نجمه طله من الفضا يا غنوة القلب انشدا

حضنك دفا قلبك وفا و انا جلبى شارب من حنانك ماكتفى

يرتاح فى ضلك لو نهاره فى يوم جفا

و هموم طريقى تتمحى من خطوطى

و طريق همومى بين دروبك اختفى


خطى الأحلام بيا خطاويكى خطاويا

خطى الأحلام بيا خطاويكى خطاويا

خطاويكى غناويا و الغنوه خطوه و صديق

ahmed.dodo 02-05-2010 10:20 PM

يعطيك العافيه[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
تسلم ايديك

beckham 02-06-2010 05:16 AM

شكرا لك دودو علي مرورك

amira abdo 02-07-2010 01:02 AM

عشئك ندا فاق المدا

يا فجر عمرى اللى ابتدى يا ضى لعيون ابتدى

عشئك ندا فاق المدا

يا نجمه طله من الفضا يا غنوة القلب انشدا

حضنك دفا قلبك وفا و انا جلبى شارب من حنانك ماكتفى

يرتاح فى ضلك لو نهاره فى يوم جفا

و هموم طريقى تتمحى من خطوطى

و طريق همومى بين دروبك اختفى
تسلم ايدك ياجميل


الساعة الآن 07:24 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir