![]() |
هل من تائب ؟
دي هدية مني لكل الناس هنا
مش بس للبنات لا ياريت الولاد كمان يسمعوها دمعة تائبة الرابط [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
من قبل ما اسمعها عاوز اقولك جزاكى الله كل خير وليا عوده بعد ما اسمعها علطول باذن الله |
فعلا لا تلومين الا نفسك انا اول ما نزلتها سمعتها علطول فعلا والله كل الكلام اللى فيها صح مشكوره يا اشلاء القلب على مجهودك |
جزاك الله كل خير وبارك الله فيك
|
|
|
| الساعة الآن 08:15 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir