منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   قصيدة دلي الشكارة (احمد فواد نجم) (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=18108)

ahmed.dodo 01-24-2010 10:05 PM

قصيدة دلي الشكارة (احمد فواد نجم)
 
دلي الشكارة
دلي الشكارة جنب الشكارة
و اقعد يا حفني ولعلك سيجارة
فكّـر شوية .. بالعيشة دية
إيه القضية إيه العبارة
من صغر سني
شقيان لكني
ما لط سني غير البصارة
....
و دخلت حارة من جوة حارة
و فكل حارة عليت عمارة
و سط المعامل بنا و مناول
بس المقاول كلني بشطارة
و لا خلى صرة و لا لقمة حرة
و العيشة مرة .. أخر مرارة

admin 01-24-2010 10:18 PM

و اقعد يا حفني ولعلك سيجارة
فكّـر شوية .. بالعيشة دية
إيه القضية إيه العبارة





هههههههههههههه



العباره فى الشيكاره

لمحه حب 01-24-2010 11:03 PM

يعطيك العافيه مميز


الساعة الآن 08:13 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir