منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   الطوفان (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=18040)

beckham 01-23-2010 11:06 PM

الطوفان
 
بعد الطوفان نلقى الصديق الزين

نتسندو على بعض بلكتفين

ونقول دة واللة حرام

ما نبتديش العلام غير بلطوفان يعنى

لازم طوفان لازم طوفان...طوفان

***

بعد الطوفان الجو شبورة

نندة لبعض بهمسة مزعورة

بشويش نمد الادين

يالى انتى جانبى رحت فين

كان فية طوفان وخلاص ما بقاش طوفان

ونسنى ونسنى انا حيران

admin 01-24-2010 05:32 AM

تسلم ايدك [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


على هذه الكلمات الرئعه


منور قسم ا[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ahmed.dodo 01-24-2010 08:55 PM

الله عليك يــــ[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
مجهود رائع منك
تسلم ايديك


الساعة الآن 01:05 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir