![]() |
الطوفان
بعد الطوفان نلقى الصديق الزين نتسندو على بعض بلكتفين ونقول دة واللة حرام ما نبتديش العلام غير بلطوفان يعنى لازم طوفان لازم طوفان...طوفان *** بعد الطوفان الجو شبورة نندة لبعض بهمسة مزعورة بشويش نمد الادين يالى انتى جانبى رحت فين كان فية طوفان وخلاص ما بقاش طوفان ونسنى ونسنى انا حيران |
تسلم ايدك [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
على هذه الكلمات الرئعه منور قسم ا[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
الله عليك يــــ[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] مجهود رائع منك تسلم ايديك |
| الساعة الآن 02:31 AM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir