منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   مين يهمه (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=18039)

beckham 01-23-2010 11:06 PM

مين يهمه
 
مين يهمه مين يهمه

لو ان دم عصفور صغير ع الأرض سال

مين يهمه ..

بلاش تجاوب ع السؤال ....

بلاش تجاوب

اكتم فى قلبك صرختك

أصل الأجابة تموتك .. تموتك ...

ومين يهمه


منين نجيب قدرة تملانا تانى جروح

تدب فينا حياة , ننسى هوان وجروح

والآن قلب وروح بيتقسمه

مواطن بيسّلم حروف أسمه

بيخلع آخر .. هدمه آخر هدمه

على جسمه , آه .. ومين يهمه



منين نجيب قدرة تملانا تانى جروح

تدب فينا حياة , ننسى هوان وجروح

لو لسّه فى قلبى وقلبك أحلام مش راضيه تموت

لو لسّه لكلمة " بلدى " ريحة وطعم وصدى صوت

المحنة سحاب هايعدى , الصعب أكيد هايفوت

طول عمرك أنت الباقى والخالد رغم الموت

والكل هايهمه .. هايهمه

admin 01-24-2010 05:32 AM

تسلم ايدك [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


على هذه الكلمات الرئعه


منور قسم ا[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ahmed.dodo 01-24-2010 08:52 PM

الله عليك يــــ[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
مجهود رائع منك
تسلم ايديك


الساعة الآن 11:48 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir