منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   علشان يشبهلك (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=18033)

beckham 01-23-2010 10:59 PM

علشان يشبهلك
 
علشان يشبهلك

علشان يشبهلك يا حبيبتي

علشان يشبهلك حبيته

علشان يشبهلك يا حبيبتي

علشان يشبهلك حبيته

كان نفسي أناديلك

يا حبيبتي

كان نفسي أناديلك

وناديته

كان نفسي أناديلك أشكيلك

أسمع منك أبكيلك

كان نفسي أنورلك قمري

وأعملك بإيديا الشاي

أحكيلك في الليل حكاياتي

و أغني لعنيكي بناي

كان نفسي أضمك و بقوة

أضمك إنت مش هو

كان نفسي أناديلك أحكيلك

أسمع منك أبكيلك

كان نفسي وجريت أيامي

وخدني البحر و وداني

كان نفسي

علشان يشبهلك

يا حبيبتي

علشان يشبهلك

حبيته

كان نفسي أناديلك

يا حبيبتي

كان نفسي أناديلك

وناديته

كان نفسي أناديلك أشكيلك

أسمع منك أبكيلك

كان نفسي أنورلك قمري

وأعملك بإيديا الشاي

أحكيلك في الليل حكاياتي

و أغني لعنيكي بناي

كان نفسي أضمك و بقوة

أضمك إنت مش هو

كان نفسي أناديلك أحكيلك

أسمع منك أبكيلك

كان نفسي وجريت أيامي

وخدني البحر و وداني

كان نفسي وجريت أيامي

وخدني البحر و وداني

كان نفسي أناديلك

يا حبيبتي

كان نفسي أناديلك أشكيلك

أسمع منك أبكيلك

كان نفسي أنورلك قمري

وأعملك بإيديا الشاي

كان نفسي أنورلك قمري

أعملك بإيديا الشاي

وأحكيلك في الليل حكاياتي

و أغنى لعنيكي بناي

كان نفسي أضمك و بقوة

أضمك إنت مش هو

كان نفسي أناديلك أحكيلك

أسمع منك أبكيلك

كان نفسي أناديلك أحكيلك

أسمع منك أبكيلك

كان نفسي أناديلك أحكيلك

أسمع منك أبكيلك

كان نفسي أناديلك أحكيلك

أسمع منك أبكيلك

كان نفسي أناديلك أحكيلك

أسمع منك أبكيلك

كان نفسي أناديلك أحكيلك

أسمع منك أبكيلك

admin 01-24-2010 05:28 AM

تسلم ايدك [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


على هذه الكلمات الرئعه


منور قسم ا[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ahmed.dodo 01-24-2010 09:07 PM

الله عليك يــــ[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
مجهود رائع منك
تسلم ايديك


الساعة الآن 06:47 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir