منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   أتوه في الشوارع (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=18032)

beckham 01-23-2010 10:58 PM

أتوه في الشوارع
 
آلف الشوارع أتوه في المدينة

آلف الشوارع أتوه في المدينة

أضيع في المواجع

في دموعي الحزينة الحزينة

آلف الشوارع أتوه في المدينة

آلف الشوارع أتوه في المدينة

أضيع في المواجع

في دموعي الحزينة الحزينة

وفي كل الشوارع لا ضاعت مواجع

وفي كل الشوارع لا ضاعت مواجع

ولا هديت عيوني ولا عاد اللي راجع

ولا عاد اللي رااااااااجع

آلف الشوارع أتوه في المدينة

آلف الشوارع أتوه في المدينة

أضيع في المواجع

في دموعي الحزينة الحزينة

آلف الشوارع أتوه في المدينة

آلف الشوارع أتوه في المدينة

أضيع في المواجع

في دموعي الحزينة الحزينة

وفي كل الشوارع لا ضاعت مواجع

وفي كل الشوارع لا ضاعت مواجع

ولا هديت عيوني ولا عاد اللي راجع

ولا عاد اللي رااااااااجع

أضيع في المواجع

في دموعي الحزينة الحزينة

آلف الشوارع أتوه في المدينة

آلف الشوارع أتوه في المدينة

آلف الشوارع أتوه في المدينة

آلف الشوارع أتوه في المدينة

آلف الشوارع أتوه في المدينة

ليلى ليلى يا ليلى يا ليلى

ياااااااااااا ليل

آلف الشوارع أتوه في المدينة

آلف الشوارع أتوه في المدينة

ليلى ليلى يا ليلى يا ليلى

ياااااااااااا ليل

ليلى ليلى يا ليلى يا ليلى

ياااااااااااا ليل

ليلى ليلى يا ليلى يا ليلى

ياااااااااااا ليل

admin 01-24-2010 05:27 AM

تسلم ايدك [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


على هذه الكلمات الرئعه


منور قسم ا[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ahmed.dodo 01-24-2010 09:08 PM

الله عليك يــــ[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
مجهود رائع منك
تسلم ايديك

lost love 01-25-2010 07:42 PM

في دموعي الحزينة الحزينة

وفي كل الشوارع لا ضاعت مواجع

وفي كل الشوارع لا ضاعت مواجع

ولا هديت عيوني ولا عاد اللي راجع

beckham 01-25-2010 08:24 PM

شكرا ليكوا يا جماعه و يا رب يكون الموضوع نال اعجباكم


الساعة الآن 10:46 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir