منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   دنــيـــــا (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=18031)

beckham 01-23-2010 10:57 PM

دنــيـــــا
 
مين


ومين يجز بأيده الورد

يقص قصد جناح عصفور

مين مين مين يجز بأيده الورد

مين مين يقص قصد جناح عصفور

مين مين مين يجرى دموع ع الخد

مين مين يطفي بقساوة شعاع نور

مين مين مين أديه تفرح بالدم

مين مين بجرح عمره ما يوم يتلم

مين مين مين أديه تفرح بالدم

مين مين بجرح عمره ما يوم يتلم

مين مين مين يجز بأيده الورد

مين مين يقص قصد جناح عصفور

مين مين مين يجرى دموع ع الخد

admin 01-24-2010 05:27 AM

تسلم ايدك [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


على هذه الكلمات الرئعه


منور قسم ا[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ahmed.dodo 01-24-2010 08:54 PM

الله عليك يــــ[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
مجهود رائع منك
تسلم ايديك


الساعة الآن 05:37 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir