منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   تتكسرى ، الحب زي الطيور (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=18025)

beckham 01-23-2010 10:46 PM

تتكسرى ، الحب زي الطيور
 
تتكسرى


تتكسرى ولا يتصلب عودك انا جندى فى جنودك

انا الى مش ممكن اخون حزنى ولحظات الشجون

لا حب من غير جنون ولا دمع من غير عيون

دة انا بس معبودك و وجودى فى وجودك

الشمس تطلع او تغيب انتى القدر وانتى النصيب

يا مصـــــــــــــــــــــر


الحب زي الطيور


الحب زي الطيور ..لازم يعيش في النور

وتحبسه ويموت ولا غنى ولاصوت

ولا رفرفه تيجي من جناح مكسور

اكتم هواك جواك ...طول مالفضا مقفول

معقول حتوصل هناك .. وانتا سجين مغلوب

ده الحب حريه الحب حريه

والقلب لو يتقتل ابدا" ملوش ديه

إزاي وانا مقهور ؟ ازاي مكسور ؟ ازاي ألف وادور؟

admin 01-24-2010 05:27 AM

تسلم ايدك [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


على هذه الكلمات الرئعه


منور قسم ا[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ahmed.dodo 01-24-2010 09:18 PM

الله عليك يــــ[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
مجهود رائع منك
تسلم ايديك

lost love 01-25-2010 07:40 PM

انا الى مش ممكن اخون حزنى ولحظات الشجون

لا حب من غير جنون ولا دمع من غير عيون


دة انا بس معبودك و وجودى فى وجودك

beckham 01-25-2010 08:23 PM

شكرا ليكوا يا جماعه و يا رب يكون الموضوع نال اعجباكم


الساعة الآن 06:29 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir