منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   يامصر ، علمني حبك عباره ، حبيبتى (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=18023)

beckham 01-23-2010 10:45 PM

يامصر ، علمني حبك عباره ، حبيبتى
 
يامصر

وإنتي الحبيبة

وإنتي اغترابي وشقايا

وإنتي الجراح الرهيبه

وإنتي إللي

عندك دوايا


علمني حبك عباره

سهله

وبسيطه

وعفيه

شرط المحبه الجسارة

شرع القلوب الوفية

يامه مويل الهوي

يامه مويليا

طعن الخناجر

ولا

حكم الخسيس فيا



حبيبتــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــى



حبيبتى


حبيبتى يا حبيبتى يا حبيبتى

غصب عنى مش بخاطرى

ياللى ساكنة فى خواطرى

فى دمايا اللى فى عروقى

فى غروبى وفى شروقى

وانا بحلم وانا بجرى

غصب عنى

والسنين تيجى وترحل

مرة اصعب مرة اسهل

لو اخف ولا اتقل

يعشقك علمى وسرى

غصب عنى

غصب عنى وغصب عنك

ده لأنى حتة منك

وانت عشقانى كأنك

الزمن معرفش سرك

ساكنة فى قلبى وصدرى

غصب عنى

ياللى عاجبك لون دمايا

والدموع اللى فى غنايا

ابتسامتك نور واية

انت اسمى وانت عمرى

غصب عنى

ياحبيبتى

admin 01-24-2010 05:26 AM

تسلم ايدك [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


على هذه الكلمات الرئعه


منور قسم ا[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ahmed.dodo 01-24-2010 09:20 PM

الله عليك يــــ[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
مجهود رائع منك
تسلم ايديك


الساعة الآن 02:33 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir