منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   طنوش (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=18021)

beckham 01-23-2010 10:41 PM

طنوش
 
طنوش قالك طناش وما تعصلجلناش

تعملى فيها عنتر دة شىء ما يخصناش

بس البعيد هيتعب وهتبقى حالتة اصعب

خليك من حسب اشعب طنش تاكل بلاش

تنح قفاق وفقم وازرع وشك قوالح

ماطحتش المصالح ما بين خاصم وصالح

دة مافيش خصومة دايمة تفضل ع الوش عايمة

و لا القيامة قايمة الا فى لحظة طناش

غفير وخلتة داية لو مسكوة عصايا

ولبسوة عبايةوحطوة ع المرايا

هيشوف اتخن امير ملعون ابو الفقير

وتسأل ع الاصول يقول ما شفتهاش

admin 01-24-2010 05:26 AM

تسلم ايدك [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


على هذه الكلمات الرئعه


منور قسم ا[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ahmed.dodo 01-24-2010 09:22 PM

الله عليك يــــ[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
مجهود رائع منك
تسلم ايديك


الساعة الآن 04:25 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir