منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   مقدرش (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=17990)

beckham 01-23-2010 07:19 PM

مقدرش
 
شدو الستارة


شدو الستارة عليا انا بدى اقفل عيونى

جايبنى تتسلو بيا فى زمنكو وتبهدلونى

شدو شدو شدو الستارة

انا الى مجنون لوحدى ولا انتو شقلبتو عقلى

وتقولو اهلا يا جدى لا انا جد ولا انتو اهلى

الدنيا ماعديتش هية يارتنا ما جيت ازرها

دنيا سمك جوة مية كبرها ياكل صغيرها

karmen 01-23-2010 07:23 PM

ميرسي كتير ليك

karmen 01-23-2010 07:25 PM

كلمات جميله أوي ومعبره
تسلم ايدك يا بيكهام


الساعة الآن 04:25 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir