منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   اسفه (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=16873)

ahmed.dodo 01-05-2010 09:36 AM

اسفه
 
اسفه لانى لم اقدر ان اعطيك الحنان
اسفه لكتمانى لحبك على مدار الزمان

احسست بحبك وعشت معك اجمل الايام
وشعرت بقلبك ينادينى باجمل الالحان

احلفت ذات يوما انى لم اقترب من الحب ثانيه
ووعدت نفسى ان اعيش خاليه بلا حب بلا احزان

رايتك انت ياحبيبى غيرت كل افكارى
شعرت معك وكانى ملكه فى زمانى

عندما رايتك غيرت كل افكارى
وجعلت قلبى ينسى كل احزان


اسفه لانى لم اقدر ان اعطيك الحنان
اسفه لكتمانى لحبك على مدار الزمان

عندما رايتك ولد قلبى من جديد
وكنت اعتقد انه قد مات

بس اسفه ياحبيبى لم استطع اخبارك
لانى خائفه من العشق والهيام

دبدوباية 01-05-2010 01:10 PM

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

beckham 01-06-2010 04:29 AM

اقتباس:

اسفه لانى لم اقدر ان اعطيك الحنان
اسفه لكتمانى لحبك على مدار الزمان

الله الله الله يا دودو تسلم ايدك يامعلم بجد كلام جامد جدا
بجد مقدرش اقولك غير رائع
تقبل مروري

lost love 01-06-2010 05:33 AM

الله بجد عليكى رائعه
جداوالله
تسلمى ياقمر


الساعة الآن 02:20 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir