منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الماكولات والمشروبات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=59)
-   -   سلطة سهلة جدا (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=16681)

دبدوباية 01-02-2010 07:16 PM

سلطة سهلة جدا
 

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


والمقادير والطريقه مع بعض :


خس مقطه شرايح طوال

هامرجر دجاج امريكانا مقلي ومقطع شرايح طوال

وتصبين عليه خلطه اللي هي

(واحد زبادي \\ ملعقه ونص مايونيز \\ وليمون \\ والكميه تزيدين او تخففين على حسب التتبيله اللي تبينها وآخر شي رشة جبنة بارميزان )

فيه اسهل من كذا ؟؟؟!!! [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

اتمنى تجربووونها وتعجبكم

fox man 01-02-2010 08:22 PM

الله طعمها جميل اوي
شكرا لكي

yousef eldeep 01-03-2010 01:29 AM

انا بسراحة رايي من راي احمد بسي هي تقريبا عايزة شوية ملح كمان
تقبلي مني مروري

amira abdo 01-03-2010 03:29 AM

جميله اوي يادبدوبايه تسلمي ياقمر

دبدوباية 01-04-2010 10:13 AM

البيت بيتكوا
واللى عايز حاجة يأمر وأنا أنفذ على طول
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

admin 01-05-2010 05:38 AM

طب اعملى طبق وابعتيه فى رساله


مشكور على الطريقه

دبدوباية 01-05-2010 03:10 PM

عيونى لحضرتك ياأدمين
وجارى ارسال الرسالة
هههههههههههههههههههههه
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


الساعة الآن 04:47 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir