![]() |
سلطة سهلة جدا
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] والمقادير والطريقه مع بعض : خس مقطه شرايح طوال هامرجر دجاج امريكانا مقلي ومقطع شرايح طوال وتصبين عليه خلطه اللي هي (واحد زبادي \\ ملعقه ونص مايونيز \\ وليمون \\ والكميه تزيدين او تخففين على حسب التتبيله اللي تبينها وآخر شي رشة جبنة بارميزان ) فيه اسهل من كذا ؟؟؟!!! [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] اتمنى تجربووونها وتعجبكم |
الله طعمها جميل اوي شكرا لكي |
انا بسراحة رايي من راي احمد بسي هي تقريبا عايزة شوية ملح كمان تقبلي مني مروري |
جميله اوي يادبدوبايه تسلمي ياقمر
|
البيت بيتكوا واللى عايز حاجة يأمر وأنا أنفذ على طول [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
طب اعملى طبق وابعتيه فى رساله
مشكور على الطريقه |
عيونى لحضرتك ياأدمين وجارى ارسال الرسالة هههههههههههههههههههههه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
| الساعة الآن 04:47 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir