منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   المنتدى العام (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   ادخل و اكتب الشي الذي تفــتقـــده في حياتك ..؟؟!! (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=16219)

lost love 12-24-2009 06:36 AM

ادخل و اكتب الشي الذي تفــتقـــده في حياتك ..؟؟!!
 
.
.
.


بســـــــــمــ اللـــه الـــرحمــن الــرحيـــمـــ

الســــــلامــ عليـــكمـــ




كلنا منحنا الله الكثير
نحن نغرق فى نعم الله
ولكن الإنسان طماع
أو طموح
أو يتمنى ما ليس بيده


لكنا بالتأكيد نفتقد شئ أشياء
ربما نفتقد وجود شخص ما فى حياتنا
أو نفتقد حالة نفسية ما نعيشها
أو نفتقد مكان نتواجد به
نفتقد بيت بمواصفات معينه
أو ربما سيارة
أو حتى موبايل
ربما نفتقد إبن أو إبنه
أو زوج او زوجة
أو أخ أو أخت
أو صديق او صديقة
ربما نفتقد أستاذ
أو طبيب



أدخل وأذكر ما تفتقده ليس ما يوحشك ولكن ما تفتقده وتتمنى وجوده فى حياتك
8->8->

amira abdo 12-24-2009 07:07 AM

موضوع روعه يالوست تسلم ايدك بس انا حاليا مش مفتقدة حاجه والحمدلله ميرسي ياقمر

admin 12-25-2009 01:37 AM

انا كانت اتمنى ان يكون ليا اخت


والحمد لله ربنا عوضى بحد زى اختى واكثر

ملاك الروح 12-25-2009 03:51 AM

والله كان نفسي يبقي ليا أخ
بس الحمدلله ربنا عوضني بكدا
حالتي زي أدمن كدا
مشكوره ع التوبيك

لمحه حب 12-25-2009 04:12 AM

ايه يادمن محنا كلنا اخواتك شوف بقي احنا كم اخت في المنتدي في الوقت الحالي مفيش حاجه بفتقدها تسلمي على التوبيك

دبدوباية 12-26-2009 12:28 PM

أنا بفتقد الصراحة والوفا ف الناس

lost love 12-28-2009 01:38 PM

اولا فعلايادمن انت وملاك
انت تتمنى اخت وشوف ربنا رزقك بكاااااااااااااااام اخت
وهى تتمنى اخ وشوفى ربنا رزقك بكااااااااااااااااااام اخ
وبنشكر ربنا اوى
ثانيا جميل اوى انك مش بتفتقدى حاجه ويارب دايما علطول
وبعدين ليه يادبدوبايه بتفتقدى الوفاء فالناس مش كلمهم بس حاولى تختارى صح
ثالثا وليس اخيرا هن نفسى بفتقد نفسى والهدوء والحب والراحه وحاجات كتير
اخرا وليس اخيراكلكم مشكورين عالرد الرائع ده

الفرعون العاشق 12-28-2009 11:29 PM

موضوع جميل اوى يا لوست
انا عن نفسى الحمد لله مش بفتقد حاجه
الحمد لله على كل شئ

lost love 12-29-2009 12:33 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الفرعون العاشق (المشاركة 114316)
موضوع جميل اوى يا لوست
انا عن نفسى الحمد لله مش بفتقد حاجه
الحمد لله على كل شئ

[-o< فعلاهويستاهل الحمد وبتمنالك كدا دايما[-o<
@};-وشكرا على مرورك الجميل@};-

صاحب القلب الميت 12-29-2009 02:35 AM

لله الحمد اشكر ربي على كل شئ ولا اريد شئ غير رضا ربي و اهلي


الساعة الآن 01:05 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir