منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الابداعات الفنيه للاعضاء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=45)
-   -   اهات (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15731)

الملاك الابيض 12-15-2009 10:51 PM

اهات
 
[color="rgb(153, 50, 204)"][/color]]اهات يا قلبي اهات ؛ من الصمت من العذاب من قلت الاحتمالات اهات ياقلبي اهات من الدمع من الافتزاء ؛ اهات ياقلبي اهات من غابه تسكنها الوحوش ليش لها ضمير صاحي اهات ياقلبي اهههات

الملاك الابيض 12-15-2009 11:13 PM

رائع

admin 12-17-2009 04:09 AM

تسلمى

ملاك الروح 12-22-2009 04:12 AM

انا عايزه اعرف ايه بيوجعك عماله تأهي ليه
سلامة قلبك م الأه
تسلمي ياقمر

الفرعون العاشق 12-29-2009 07:31 AM

جميل اوى يا ملا ك
ربنا يستر علينا
دا احنا حلويين اوى كده

lost love 01-20-2010 10:37 PM

اهات يا قلبي اهات ؛ من الصمت من العذاب
تسلمى ياملاك على الاهات دى كلها

karmen 01-21-2010 10:02 AM

وجعتيلنا قلبنا والله من الآهات دي يا ملاك
سلامتك من الآه سلامتك من الآه
قبل ما تنزل صدرك بحسها بصدري والله
تسلم إيديك يا قمر

الملاك الابيض 01-21-2010 12:40 PM

تسلموا

yuyop 06-03-2012 04:19 PM

سبحان الله
والله يجزاك الف خير


الساعة الآن 02:33 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir