منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   عــارفــه (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15724)

admin 12-15-2009 09:41 AM

عــارفــه
 
عــارفــه

عارفه من يوم ما قابلتك انتى ... واحتل هواكي مدينتي
وبقيتي ف لحظه اميرتى ... ايوه اميرتى اميرتى وعارفه
انا نفسي تكوني حلالي ... وحبيبتي وام عيالي
ونعيش العمر انا وانتى ... بس انا وانتى وعارفه

انا هفضل طول العمر معاكي
مهما الايام طالت وياكي
هوا انا مجنون علشان انساكى
اه يا اول فرحة تمسح دمعه عيني

بستغرب ليه طولت عليا
لأ متجاوبيش استني شوية
اصل انا بردان
دفيلي ايديا
وخديني ف حضنك وبوسيني
على جبيني

عارفه من يوم ما قابلتك انتى ... واحتل هواكي مدينتي
وبقيتي ف لحظه اميرتى ... ايوه اميرتى اميرتى وعارفه
انا نفسي تكوني حلالي ... وحبيبتي وام عيالي
ونعيش العمر انا وانتى ... بس انا وانتى وعارفه

انا هفضل طول العمر معاكي
مهما الااااااايام طالت وياكي
هوا انا مجنون علشان انساكى
اه يا اول فرحة تمسح دمعه عيني

بستغرب ليه طولت عليا
لأ متجاوبيش استني شوية
اصل انا بردان
دفيلي ايديا
وخديني ف حضنك وبوسيني
على جبيني

وعــــــــارفه ...

amira abdo 12-15-2009 09:49 AM

تحفه يا بوس انا بموت ف الاغنيه دي بحبهااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ااااا
بجد بجد ميرسي كتير انا بسمعها ناو علي فكره
تسلم ايدك يابوس

bosbos love 12-16-2009 03:54 AM

شكرا ليك
انا بعشقها
بمووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووت فيها
وعلى طول مشغلاها
ياريت متحرمناش من كل جديد
شكـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــرا

admin 12-17-2009 04:13 AM

نورت حبيبى واتمنى ان تكون نالت اعجابك


تحياتى منتدى [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

vindiesel 12-17-2009 07:02 AM

انا نفسي تكوني حلالي ... وحبيبتي وام عيالي

كانت دى امنيه حياتى بس مبقاش ينفع يا اسامه خلاص الحلم راح

ههههههههههههههههههههه


admin 12-17-2009 07:48 AM

ليه ياباشا


وعسى ان تكرهو شئ وهو خير لكم

moroman 01-10-2010 03:21 AM

نسلم ايدك يا بوس

admin 01-10-2010 09:59 AM

تسلم على الرد والمرور

el.sa7er 01-11-2010 02:46 AM

جميييييييييييلة اوى
انا بحب الاغنية دى جدا
تسلم ايدك

yousef eldeep 01-11-2010 03:05 AM

فعلا اغنية جميلة جدا واحسن حاجة فيها
انا هفضل طول العمر معاكي
مهما الايام طالت وياكي
هوا انا مجنون علشان انساكى
اه يا اول فرحة تمسح دمعه عيني
شكرا لك اسامة
تقبل مني مروري


الساعة الآن 06:14 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir