منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   شهاداتك يامصر (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15592)

lost love 12-13-2009 04:25 AM

شهاداتك يامصر
 
شهاداتك يامصر متعلقه علي كام جدار
بشوفها بيجلي انهيار
بعيش معاهم الانتصار
والانكسار
سهر الليالي وتعب النهار
وانا مصر اني انتصر اخد شهاده وانكسر
يجيلي كبت واقول تعبت
مانا لو هعيش قد ماعشت هفضل حماراو حتي جحش
واخد شهاده ومفلحش
ماانا اصلي مش ابن وزير اول ماخلص اكون مدير
والقبض يبقي بالدولار
شهاداتك يامصر بكتيره تبقي علي الجدار
:x:x:x

admin 12-13-2009 05:51 AM

ليه اليس ده

اى نعم موجود


بس تفائل

bosbos love 12-13-2009 09:08 AM

مانا لو هعيش قد ماعشت هفضل حماراو حتي جحش

واخد شهاده ومفلحش
جميلة جدا يا قلبى
منتظرة جديدك


lost love 01-10-2010 04:08 PM

مش يأس ولاحاجه
بس يمكن حاجه بسيطه من الحقيقه
وان شاء الله يابوس بوس

el.sa7er 01-11-2010 02:42 AM

فعلا ممكن تكون الشهادات مش بقى ليها لزمة
بس برده مفيدة واظن ان اى حد دلوقتى بيدور على الشهادة وبعدين يبقى يعمل اللى هو عاوزه
وبعدين هى مصر هتعملنا ايه العيب فينا مش فيها

شكرا للتوبيك

lost love 01-12-2010 04:59 AM

عندك حق العيب فينا
نعيب فى زمننا والعيب فينا وليس لزمننا عيب سوانا
شكرا للرد

karmen 01-12-2010 05:35 AM

شهاداتك يامصر متعلقه علي كام جدار
بشوفها بيجلي انهيار
بعيش معاهم الانتصار
والانكسار
سهر الليالي وتعب النهار
شهاداتك يامصر بكتيره تبقي علي الجدار

وهو ده اللي مخلي نص شباب مصر مش عاوزه تذاكر ولا تنجح
ومعندهاش هدف انها تاخد شهاده
ربنا يفكها عننا بقى
تسلم ايديك يا لوست


lost love 01-12-2010 05:53 AM

ايون والله كل واحد يقول يعنى اناهعمل ايه
بالشهاده هما اللى اخدوها عملو بيها ايه
وعايشين دورالياس وانهم مظلومين فالدنيا
ياله عقل شباب بقى هنعمل ايه
تسلمى للمرور


الساعة الآن 12:04 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir