منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   منتدي الفنون الادبيه (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   انا مش هضعف تانى قصادك (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15513)

admin 12-11-2009 09:48 AM

انا مش هضعف تانى قصادك
 
انا مش هضعف تانى قصادك
انا مش هرجع ابص ورايا
انا مش هضعف تانى قصادك
انا مش هرجع ابص ورايا

قربك عندى زى بعادك
يعنى خلاص مش فارقه معايا

تفتكرينى او تنسينى مبقاش فيكى شىء يغرينى
تفتكرينى او تنسينى مبقاش فيكى شىء يغرينى
تفتكرينى او تنسينى مبقاش فيكى شىء يغرينى
تفتكرينى او تنسينى مبقاش فيكى شىء يغرينى

انا مش هضعف تانى قصادك
انا مش هرجع ابص ورايا
انا مش هضعف تانى قصادك
انا مش هرجع ابص ورايا

قربك عندى زى بعادك
يعنى خلاص مش فارقه معايا

تفتكرينى او تنسينى مبقاش فيكى شىء يغرينى
تفتكرينى او تنسينى مبقاش فيكى شىء يغرينى

الايام اللى انا عشتها وياكى نسيتها
ايام عدت لا كرهتها ولا حبتها
الايام اللى انا عشتها وياكى نسيتها
ايام عدت لا كرهتها ولا حبتها

اصحى ومن احلامك فوقى
ضعفك مش هيرجع شوقى
اصحى ومن احلامك فوقى
ضعفك مش هيرجع شوقى

تفتكرينى او تنسينى مبقاش فيكى شىء يغرينى
تفتكرينى او تنسينى مبقاش فيكى شىء يغرينى

الاحلام اللى اتهيألى معاكى لقيتها
كانت اجمل حاجه فى عمرى اتمنيتها
الاحلام اللى اتهيألى معاكى لقيتها
كانت اجمل حاجه فى عمرى اتمنيتها

انسى انا هتمنى رجوعك بعد ما قلبى طفى شموعك
انسى انا هتمنى رجوعك بعد ما قلبى طفى شموعك

تفتكرينى او تنسينى مبقاش فيكى شىء يغرينى
تفتكرينى او تنسينى مبقاش فيكى شىء يغرينى

انا مش هضعف تانى قصادك
انا مش هرجع ابص ورايا
انا مش هضعف تانى قصادك
انا مش هرجع ابص ورايا

قربك عندى زى بعادك
يعنى خلاص مش فارقه معايا

تفتكرينى او تنسينى مبقاش فيكى شىء يغرينى
تفتكرينى او تنسينى مبقاش فيكى شىء يغرينى

تفتكرينى او تنسينى مبقاش فيكى شىء يغرينى
تفتكرينى او تنسينى مبقاش فيكى شىء يغرينى





THE STAR 12-11-2009 10:46 AM

ادّمًنَ
كّلّماتُ رُائِعٍة جّدًا ّتبٌعثٌ اٌلأٌمٍلُ فيِ اِلُنفّوسّ

وتنثر عطرها الزكي في بساتين الحياة المحملة
بالآهات



لك مَنيّ سوسنَةْ تَتَلألأ..
وجَل تقدَيري ..


admin 12-11-2009 10:52 AM

ميرسى ليكى على المرور

vindiesel 12-11-2009 01:31 PM

الله عليك يا سياده المدير

وانا برضه مش هضعف تانى قصادك

ههههههههههههههه

admin 12-11-2009 07:58 PM

ماشى ياعم

bosbos love 12-12-2009 03:25 AM

قربك عندى زى بعادك
يعنى خلاص مش فارقه معايا

الاحلام اللى اتهيألى معاكى لقيتها
كانت اجمل حاجه فى عمرى اتمنيتها


انسى انا هتمنى رجوعك بعد ما قلبى طفى شموعك
راااااااااااااااااااااااا اائع
كلام جميل جدا
شكرا ليك
تقبل مرورى

admin 12-12-2009 04:20 AM

نورتى [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

lost love 12-12-2009 05:01 AM

قربك عندى زى بعادك
يعنى خلاص مش فارقه معاي ا
ايه الكلام الجامد ده يابس

admin 12-12-2009 05:12 AM

نورتى الموضع


الساعة الآن 01:51 AM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir