منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   الماكولات والمشروبات (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=59)
-   -   حلى القشطة بالبسكوت (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15454)

دبدوباية 12-10-2009 01:37 PM

حلى القشطة بالبسكوت
 

حلى القشطه مع البسكوت
المقادير
كاس سكر**كاس حليب بودره**نص اصبع زبده**ربع علبه حليب مركز** 2 ملعقه دريم ويب
2 علبه قشطه** علبه بسكوت شاهي
الطريقه :
يحمس الحليب البودره مع الزبده حتى يشقر ويترك ليبرد ثم يخلط معه علبه قشطه وكاس السكر والحليب المركز والدريم ويب ويرص نصه في الصينيه ويرص عليه بسكوت الشاهي بعد بله بالماء ثم يوضع عليه باقي الخليط ويوضع على الوجه علبه القشطة ويرش بالمكسرات ويدخل الثلاجة ويقدم


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



admin 12-12-2009 03:38 PM

تسلمى ياقمر

انا من عشاق القشطه

amira abdo 12-12-2009 09:02 PM

ميرسي ياقمر تسلم ايدك حلو اوي

دبدوباية 12-13-2009 02:47 PM

خلاص بما انك بتحب القشطة يا أدمين أنا هاعمل اتنين واحدة ليا وواحدة ليك وبألف هنا وشفا
وتسلمولى ع المرور الجميل
تسلم أدمين
تسلمى أميرة
نورتوا موضوعى


الساعة الآن 03:13 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir