![]() |
طريقة المناكير الفرنسى
الخطوه الأولى : نضع طبقه من المناكير الشفاف الخطوه الثانيه : نضع طبقه من المناكير الوردي الخفيف الذي يعتبر الاساس لعمل الفرنش [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] بعد ان تجف الطبقه الاساسيه جفاف تام نضع الاشرطه البيضاء وتباع في الصيدليات ومحلات التجميل [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ثم نضع المناكير الابيض على الاطراف [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] بعد جفاف المناكير الابيض جفاف تام قومي بازالته بحذر [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] ضعي طبقه من المناكير الشفاف لثبات اللون واعطائه لمعه [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] وهذي النتيجه النهائيه : [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
بجد روعه يابوس بوس جميل جدا تسلم ايدك ياقمر
|
مشكور على الموضع
|
تسلمي ياقمر
|
ممكن حطى ورنيش مائي يلمعه ويثبته احسن هههههههههه
او زجاجى هيبقى اجمد وهيحافظ عليه مده اطول |
ههههههههههههههههههههههه انت فقري جدا بجد ههههههههههههههههههههههه
|
يا بنتى هى ناقصه فقر هههههههههه
هو ورايا فى كل حته |
تسلمي ياقمر ع التوبيك
|
نورتى يا ملاك ياقمر اية ياجولدن اتريق برحتك ماشى هههههههههههههههه |
| الساعة الآن 01:49 PM |
Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By
Almuhajir