منتديات كيو ون q8-one

منتديات كيو ون q8-one (http://q8-one.com/vb/index.php)
-   عالم حواء (http://q8-one.com/vb/forumdisplay.php?f=41)
-   -   طريقة المناكير الفرنسى (http://q8-one.com/vb/showthread.php?t=15191)

bosbos love 12-05-2009 01:43 AM

طريقة المناكير الفرنسى
 
الخطوه الأولى :

نضع طبقه من المناكير الشفاف

الخطوه الثانيه :

نضع طبقه من المناكير الوردي الخفيف الذي يعتبر الاساس لعمل الفرنش
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


بعد ان تجف الطبقه الاساسيه جفاف تام نضع الاشرطه البيضاء وتباع في

الصيدليات ومحلات التجميل


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


ثم نضع المناكير الابيض على الاطراف

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


بعد جفاف المناكير الابيض جفاف تام قومي بازالته بحذر

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

ضعي طبقه من المناكير الشفاف لثبات اللون واعطائه لمعه


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


وهذي النتيجه النهائيه :


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

amira abdo 12-05-2009 06:51 AM

بجد روعه يابوس بوس جميل جدا تسلم ايدك ياقمر

admin 12-05-2009 03:12 PM

مشكور على الموضع

لمحه حب 12-05-2009 09:56 PM

تسلمي ياقمر

golden man 12-22-2009 10:01 AM

ممكن حطى ورنيش مائي يلمعه ويثبته احسن هههههههههه
او زجاجى هيبقى اجمد وهيحافظ عليه مده اطول

amira abdo 12-22-2009 11:24 AM

ههههههههههههههههههههههه انت فقري جدا بجد ههههههههههههههههههههههه

golden man 12-22-2009 11:51 AM

يا بنتى هى ناقصه فقر هههههههههه
هو ورايا فى كل حته

ملاك الروح 12-23-2009 05:44 AM

تسلمي ياقمر ع التوبيك

bosbos love 12-23-2009 08:34 AM

نورتى يا ملاك ياقمر
اية ياجولدن اتريق برحتك ماشى
هههههههههههههههه


الساعة الآن 05:05 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir